דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי ברא את העולם...חלק ב' 

מאת    [ 19/10/2008 ]

מילים במאמר: 2118   [ נצפה 3028 פעמים ]

ספר דניאל פרק יב פסוק ה' – יב

"וראיתי אני דניאל, והנה שנים אחרים עומדים, אחד הנה לשפת היאור ואחד הנה לשפת היאור: ויאמר לאיש  לבוש הבדים אשר למעל למימי היאור: עד-מתי קץ הפלאות? ואשמע את-האיש לבוש הבדים אשר למעל למימי היאור, וירם ימינו ושמאלו אל-השמים וישבע בחי עולם, כי למועד מועדים וחצי וככלות נפץ יד-עם-קדש תכלינה כל אלה: ואני שמעתי ולא אבין, ואמרה: אדני, מה אחרית אלה? ויאמר: לך, דניאל, כי-סתומים וחתומים הדברים עד-עת קץ: יתבררו ויתלבנו ויצרפו רבים, והרשיעו רשעים, ולא יבינו כל-רשעים, והמשכלים יבינו: ומעת הוסר התמיד ולתת שקוץ שומם, ימים אלף מאתים ותשעים: אשרי המחכה ויגיע לימים אלף שלש מאות שלשים וחמשה: ואתה לך לקץ, ותנוח ותעמוד לגורלך לקץ ימין".

ישנם הרבה מאוד אנשים מתקשרים, פותחים בקפה, רואה נסתרות, רנטגן, למדו את תורת הנסתר, גרפולוגיה, קוראי מחשבות, פותרי חלומות, מפרשי סרטים, מפרשי התורה, מומחים גדולים בספר הזוהר, אסטרולוגיה, רואה הכוכבים, קשורים לרב"ש, רבי יהודה אשלג, האר"י, מומחים בש"ס ופוסקים, חוקרי הקבלה, אנשי היהדות, אנשי המדע מלומדי קרוא וכתוב (אקדמיים) וגדולי הפילוסופים שקיימים...בואו תראו כיצד בחמישה פסוקים אלו פני היקום משתנים ויגמר הסבל, המלחמות, המחלות, הסרטן, הדיכאון, הכלכלה, הזוגיות...ונכנסים לתחיית המתים ולדרך חיי נצח!

יתבררו ויתלבנו ויצרפו רבים, והרשיעו רשעים, ולא יבינו כל-רשעים, והמשכלים יבינו:

נכון, בושה גדולה היא ללמוד הרבה מאוד שנים ולבנות בנינים גבוהים שיהיה צל ארוך, "והנה בא עבריין שבחל במוסר ובדת" ומראה לכולם כיצד אנחנו מתקנים את עצמנו ואת היקום כך: "ולא יישא גוי אל גוי חרב ולא ילמדו עוד מלחמה". אבל אתם לא צריכים להתבייש! הרי אתם אומרים כל הזמן, אנחנו לא יודעים מה אנחנו אומרים ואנחנו מלמדים לפי המקורות, לפי חז"ל, לפי האר"י, לפי הרב"ש, לפי... – ואנחנו מעבירים רק מידע ולא ידע כך שאתם תעשו בזה מה שאתם רוצים. אתם לא צריכים להתבייש! הרי אתם מראש ידעתם ואתם גזרתם על עצמכם את הגזרה באמרכם - לכשיבוא המשיח! כך שברגע שאמרתם את המילים האלו הורדתם מעצמכם את הכישרון להיות משיח, דהיינו, הגבלתם את עצמכם ואבדתם את הביטחון העצמי שלכם והצטרפתם לקבוצת האנשים שנקראת: "אנשי אמונה אבדו"!

השאלה הנשאלת היום היא: "האם אתם דת, מדע וקבלה וראשי העם וחכמי הדור שלקחתם על עצמכם ואמרתם וצעקתם בחוצות העיר שאתם כל כולכם עוזרים לנבראים והמצאתם את ההגדרה "עמותה" ללא מטרות רווח – האם אתם מוכנים לקיים את ההבטחה שלכם"?!...האם אתם הנבראים פשוטי העם הסובלים שמובלים כצאן לטבח – האם אתם רוצים שפרעה (ראשי העם) יאמר לכם שאתם יכולים ללכת – האם אתם לא יכולים לצאת לבד ולבדוק ולדעת את הכתוב?!...מדוע אתם הנבראים פשוטי העם אתם לא משתמשים בראשי העם לטובתכם כשם שראשי העם ניצלו אתכם לטובתם?!...הרי נאמר: "ומלאכת הצדיקים ניעשה בידי אחרים". ואתם פשוטי העם נקראים: "צאן מרעייתי" שנאמר על ידי הקדוש ברוך הוא. כך שהקב"ה צדיק ואתם הצדיקים.

וראיתי אני דניאל = וי תראי אני דין – אל. שנאמר: וי – ברא, וי – כולו, וי – קדש, וי – ברך, וי – אמר, וי – דבר שנאמר: "האזינו השמים והארץ ואדברה"...

כי למועד מועדים וחצי וככלות נפץ יד-עם-קדש תכלינה כל אלה:

מאת הצב"י סייג טל ס"ט

קצת תקופות וגימטריות על שנת התשס"ח:

שנת התשס"ח היא שנת שמיטה שבסמוך לה ברכת החמה, היא גם העת הכפולה לתאריך המלכת דוד המלך שכן המלכת דוד המלך הייתה בשנת 2884, והתשס"ח 5768 הוא מספר כפליים מ2884 כלומר 2*2884=5768.

שנת 5768 בסוד המכפלות הוא שנת גימטריית בית (412) כפול גימטריית דוד(14) כלומר 14*412=5768.  בית*דוד.

וזה כמעיין מה שנאמר בספר דניאל ומובא בגמרה כעת לפקידה מסויימת "מועד מועדים וחצי" (סנהדרין צ"ח, מתוך דניאל י"ב), כי תאריך המלכת דוד המלך הוא בחינת מועד, ושנת 5768 הוא כפליים מהמועד הזה כלומר "מועדים", ובשנת התשס"ח עצמה מועד המלכת דוד המלך הוא חצי החל ממניין לבריאת העולם.

ומועד מועדים וחצי על הדרך הזו ללידת דוד המלך היתה שנת התש"ח, כי לידת דוד המלך הייתה 2854, וזה כפול שתיים עולה 5708 כלומר התש"ח, ומאז מתחילים לברר קליפת משיח בן דוד על ידי המלכות המולכת פה בארץ שסימנה המובהק מגן דוד. (אפשר להמשיך ולעיין בכל כתוביו של טל סייג שנמצאים באתר www.haimshlomo.co.il )

ואני שמעתי ולא אבין, ואמרה: אדני, מה אחרית אלה?... קשה מאוד להבין ולדעת את מה שאנחנו שומעים פה אבל מצד שני נשאלת השאלה מדוע נכתבו הכתובים האלה? על כן רק חכם שקיבל את החיים (חכם = חיים) יכול ללמד את הכתובים בפשט כך שכל אדם על פני כדור הארץ ידע אותם אחרת: "מה יועילו חכמים בחכמתם". כך שההשגחה הפרטית של היקום שלחה את "שלמה חיים" אל מדינות הגיהינום "צרפת – בלגיה" ולימדה אותי את הכתובים האלו שאוכל להראות לכל באי העולם: "מי ברא את העולם הזה"?...כך שבמדינות הגיהינום האלה נתנו לי את שמי, דהיינו, "כל אדם צריך לדעת מה אומר שמו שהיום זה תווית שתלויה על דש החולצה". כך שנתנו לי את "חיים – חכם", לקחו את האות ל' והראו את: חכמה בינה ודעת ועשו אותה חב"ד, לאחר שלא היה לשמה שלסופה לשמה הראו לי את משה עם האות ל' ונהייה שלמה. באות ל', שהיא חכמה בינה ודעת כתבתי את תורתי שהיא "אשתי". "מלחמת הרוח בחומר" שהיא האות נ' מתוך השם נשמה שקיבלתי אותה במדינת הגיהינום מתוך: נ – שמה (משה – ל – שמה – שלמה). התחברתי לתורת משה שהיא תורתי שנאמר: "ביום שהאור אוהב את האדם מחבר אותו למשפט שכתוב בתורת משה: ' והיו חייך תלואים לך מנגד ולא תאמין בחייך לילה ויומם' זה היום הגאולה של האדם". והיום יום הגאולה שהכתובים אומרים: " ואני שמעתי ולא אבין, ואמרה: אדני, מה אחרית אלה? אני לוקח את האות ל' משמי שהיא חכמה בינה ודעת ומחבר את זה לאדני ומפנה אתכם: דת מדע וקבלה ופשוטי העם לספרי: "מלחמת הרוח בחומר" ומראה לכם איך: "לאדני = דניאל". ומלמד אתכם ואת דניאל ואת כל ממלכות השמים והארץ מה המספרים שרשומים שנתן לדניאל, ושנאמר לדניאל לאחר מכן ולכל הצדיקים שכתבו את תורתם שהם "נשיהם" שהם נקראות אלמנות שנאמר: "ולא תעשוק אלמנה" והם נעשקות: " ואתה לך לקץ, ותנוח ותעמוד לגורלך לקץ ימין".  

תאזינו ממלכות השמים והארץ כי בשם יהוה אקרא! 

ימים אלף מאתים ותשעים: זאת מציאות שנקראת "מעשה בראשית - המרכבה" שעלה במחשבתו של בורא עולם לברוא את העולם שנאמר: "בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ". כך בורא עולם לקח את: "השמים הארץ" וברא בהם את העולם שנאמר: "והעידה בכם היום את השמים ואת הארץ" שנאמר: "אלה תולדות השמים והארץ בהבראם"...אל תקרא בהבראם אלא "אברהם".

השמים = ה – ש -  מים.

הארץ = ה – א – רץ.

ה' של השמים זה בינה שנקראת ים  שזה עולם הבא שנקראת דרגת המדבר.

ה' של הארץ זה מלכות שנקראת ים שזה עולם הזה שנקראת דרגת הדומם.

א' של הארץ ש' של השמים זאת דרגת אש שנקראת דרגת הצומח.

מים של השמים זאת דרגת המים שנקראת דרגת חי.

פה נבראו ארבעת יסודות האדם: דומם, צומח , חי ומדבר. דומם צומח וחי, זה אש מים ורוח שהם העולם הזה, ומדבר זה הנשמה שזה עולם הבא. ומכל ממלכת: "השמים הארץ" נשארו אותיות – רץ.

רץ - ימים אלף מאתים ותשעים:  

תשעים – האות צ' באותיות רץ.

מאתים – האות ר' באותיות רץ.

ימים – ים תשע-ים, ימ מאת-ים ואלו הם: "ובני ישראל יצאו חמושים ממצרים"...שהם ימים, שהם מלכות ים שעלתה לבינה מי שאלו הם ימים שנקראים: "אמה – מאה". שזאת מציאות שנאמר עליה: "ובלע המוות לנצח". זה נקרא מעמד הר סיני שכל הנשמות היו נמצאים בו וכולם אמרו בפה אחד: "נעשה ונשמע – אלקים חיים". וכל זה נמצא בתוך מודעות: "אלף" שהם מציאות אריך אנפין שהם: נפש ,רוח, נשמה, חיה ויחידה. שכל 1000 הם אחד שנאמר: "והיה ביום ההוא יהוה אחד ושמו אחד".

רץ - ימים אלף מאתים ותשעים:  שהם: אלף ימים מאתים ותשעים. שנאמר: "והיו בעינך 'אלף ימים' כיום אתמול". כך שאותיות "רץ" שבהם רץ בורא עולם לברוא את העולם שנאמר: "הוי עז כנמר,וקל כנשר, רץ כצבי, וגבור כארי, לעשות רצון אביך שבשמים"... כך שלבסוף מקבלים מתוך אותיות "רץ" את זרע כל המשפט: מאת ותשע...שהם: ו' אמת תשע.

תשע = אדם = יהוה = מה = אמת.

שכולם נמצאים באות ו' (גוף עולם הזה) שנקראת זעיר אנפין הקדוש ברוך הוא שנאמר: "אמת נתן ליעקב".

אשרי המחכה ויגיע לימים אלף שלש מאות שלשים וחמשה: כך היא דרכה של התורה, פת במלח תאכל, ומים במשורה תשתה, ועל הארץ תישן, וחי צער תחיה, ובתורה אתה עמל. (כך כולם עושים באוניברסיטה השוני הוא?) ואם אתה עושה כן, אשריך וטוב לך. אשריך בעולם הזה, וטוב לך בעולם הבא.

אשרי המחכה ויגיע – כמה זמן צריך לחכות כדי להגיע ליום הזה: "דת, מדע וקבלה"? תרדו למטה – תרדו לעם. אתם יותר טובים ממודעות משה רבנו?!... אתם לא רואים לא מרחוק ולא מקרוב שנאמר: "רחוק מקרוב וקרוב מרחוק". נאמר לכם שהשנה התשס"ח "שנת השמיטה" שהיא שנת הגאולה ימות המשיח. "המשיח" הם אותיות "משה חי" שהוא "אדם הראשון". שמשמעות אדם הראשון: "כאשר הערב רב, ראשי העם, השופטים, הרופאים, הדיינים, העשרים, אנשי השלווה החיים בתענוגות עושקים וגוזלים את פשוטי העם מתקיימים הכתובים ויוצא "אדם" להוכיח את הערב רב.

אשרי האדם שהלך בדרכי התורה וקיבל מודעות "אדם" שכתובים בספר דניאל שנותן את: "ותנוח ותעמוד לגורלך לקץ ימין". שאם ניקח את מודעות שני המשפטים שנאמר: " לימים אלף שלש מאות שלשים וחמשה (1335) ונוציא מתוכו את המודעות  ימים אלף מאתים ותשעים (1290) אנחנו נקבל מודעות 45 (אדם). ונחבר לו את האות ל' ונאמר כולנו: "לאדם הזה מגיע מלכות שמים".

 45= אדם = יהוה = אמת

בתהלים פרק עב' (72) כתוב: ייראוך עם שמש ולפני ירח דור דורים . סופי תיבות עם שמש ולפני ירח = משיח. בהמשך הפרק מופיע גם שמו של משיח. בפסוק יז': יהי שמו לעולם לפני שמש ינון שמו. זו ההופעה היחידה בכל התנ"ך כולו, של המילה משיח בסופי תיבות, בפסוק אחד. (אפשר לקרוא באתר את כתבי חוקר הצפנים נחמני וידאל דודו של טל סייג).

מדוע נקרא שם המשיח "ינון"?

ממלכת החושך ששולטת בעולם הזה שהיא ממלכת המוות שהיא מתרבה לפי תורת נפוליון, היטלר וסטלין שהיא נקראת ממלכת "יון" – ממלכת מודעות הגוף. שאם תראו את כל הערב רב הם שואפים בכוח המדמה להגיע לממלכת "יון" ומדברים על אינטליגנציה גבוהה (עושקים את התלמידים בבחינות פסיכומטרית) בעלי נחישות חייתית גבוהה (המלחמות והמחלות שקיימים ביקום) ודחף מיני גבוה (הפכו את הנשים לזונות ושפחות ועוסקים בסחר בנשים) – זאת המודעות של נפוליון, היטלר וסטלין שהיא נקראת מודעות – נחש. שעליהם נאמר: "ותפתה הנחש את האישה מעץ הדעת טוב ורע"...

לתוך הצמצום הגבוה ביותר של ממלכת "נחש" שהם צרפת ובלגיה שהם החוקים והמשפטים של נפוליון (תרבות) נשלחתי שנאמר: "ויושלך יוסף אל הבור עם נחשים ועקרבים". שם במלחמת גוג ומגוג שהיא מלחמת: "יון שלילי עם יון חיובי" יצא "משיח" כך שאם אנחנו רוצים לדעת: מדוע נקרא שם המשיח ינון? נחש (358) + משיח (358) = יון (716). ניקח את תורת "משיח" שקיבל "שם חי", שהיא "נשמה", שהיא "נ – שמה". כך שהאות נ' (50) היא נקראת תורה. נחבר אותה עם אותיות "יון", נקבל את שם המשיח "ינון" שמו שהכול מתואר ומוסבר בספר המשיח שלמה חיים: "מלחמת הרוח בחומר".

ינון – הוא דרגה הרביעית של החומר שנקרא "מדבר" שהוא מכונה "פלזמה" שהוא מכונה "יחיד סגולה" שנאמר: "וידבר יהוה אל משה...כך שב – "ינון" נמצאים כל ארבעת המילים "וידבר יהוה אל משה"...שמכילים 14 אותיות שהם אותיות "חיים" שהוא – המשיח. כך שאתם יכולים לבדוק ולראות שאם אתם מחברים את מספר העמודים בספר "מלחמת הרוח בחומר" 320, עם מספר הפרקים בספר 15, עם מספר מחיר הספר 72, אתם מגיעים לתוצאה: 407 שהם 11 , שהם אותיות ו"ה. שאלו הם כל העולמות שנמצאים באותיות: "רץ" שהם 11. שכל זה נקרא: "מלכות שמים".

ואהבת לרעך כמוך – אני יהוה הוא האלהים! בדרך הזאת הלכתי כל ימי חיי למרות שבחלתי במוסר ובדת. לא עשקתי ילדים קטנים וגדולים, לא גזלתי יתומים, לא פגעתי בנקבות. אין אדם בכל היקום הזה שיכול לעמוד מולי במצוות: "כבד את אביך ואת אמך למען יאריכון ימך על האדמה...ולא גם ב- 50% . עזבו את הפרשנות, הדיבורים, ההרצאות ותתחילו לעשות שנאמר: "ויכל אלהים ביום השביעי את-כל-אשר עשה"...מה עשה אלהים ביום השביעי? את מלאכת האותיות ו"י את ממלכת הגוף הקדושה, ולא הטומאה לאכול ארבע ארוחות, למכור ספרי תורה, להציע ארוחה שלישית ב – 350 שקל ולשלוח את האישה למקווה ולעשות אותה מלכה ליום אחד.

זכר ונקבה ברא אותם והייתם לבשר אחד נאמר להם...את כל תורת משה רבנו ואת כל תורת המשיח ואת כל תורת הצדיקים אפשר ללמוד בהנאה ללא סבל – דרך האהבה שזה נקרא זוגיות.

כדי לאהוב את העולם הזה צריך לסבול את העולם הזה – וכדי לא לסבול את העולם הזה ולקבל את העולם הבא בעולם הזה. אנחנו צריכים לכבד את הנקבה שעיננו רואות יותר מאשר אנחנו מכבדים את גופנו. "הנקבות שנמצאות מול עיננו דרכם אנחנו מקבלים את השכינה – והזכרים שנמצאים מול עיננו דרכם אנחנו מקבלים את האור". שביום הזה שנדע את זה, זה היום שאנחנו אומרים: "וקרא זה אל זה ואמר: קדוש קדוש קדוש יהוה צבאות מלוא כל הארץ כבודו". שנאמר: "ביום הזה יהיה אור החמה כאור הלבנה שהוא היום הרביעי לבריאת העולם יום שנברא בו משה רבנו שנאמר: "והיה ביום ההוא יהוה אחד ושמו אחד".

אהיה שלחני – 21 . מאתים, אמת – ים (תורה). כאשר מאתים שהיא האות ב' שמתחילה התורה "ב – ראשית". וניקח את האות הראשונה מראשית ר' שגם היא מאתים ושניהם יחד 400 שהם ד' "יהוה". נעשה אותם בעשייה אחד. "יהוה אחד ושמו אחד". נקבל את היכל "בר" שנאמר: "עשה...לך רב". נצא מן מאתים ונהיה אחד בכללות השם: "אהיה – 21".

זה האור הגנוז שגנז בורא עולם לצדיקים לעתיד לבוא ולימות המשיח כך שמי שראה את אור הגנוז הוא יכול לאמור לנו: "מי ברא את העולם"?...מי = שלמה חיים המשיח בספרו: "מלחמת הרוח בחומר".  אין לו רב – ועשה לו רב.

"מה רב טובך שצפנת ליראיך"                     

חיים שלמה: כותב ומחבר הספר: "מלחמת הרוח בחומר" ומנהל האתר www.haimshlomo.co.il .נלחם את מלחמת החלש והוצאת הצדק לאור.
0544-898547 03-9322192



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב